Drukte aan de telefoon: hoe kun je ons helpen dit te verminderen?

woensdag 29 september 2021
12:51

Soms is het heel erg druk aan de telefoon en zijn er lange wachttijden. Hoe kun je ons helpen dit te voorkomen? Lees het op deze pagina.

Drukte aan de telefoon: hoe kun je ons helpen dit te verminderen?

Wij merken dat het momenteel erg druk is aan de telefoon. Natuurlijk proberen wij van alles om de telefonische wachttijden te verkorten. Wil je een consult plannen? Wij willen je vragen om dit zo veel mogelijk online te doen.

Achter de schermen werken wij continu aan het verbeteren van onze zorg. Zo breiden wij onze online afspraken uit met het spreekuur van de assistente. Deze zal je binnenkort ook zelf kunnen inplannen. Ook zijn wij blij met de terugkoppeling die we ontvangen van jullie, over de wachttijden. Uiteraard is het zeer vervelend dat de wachttijden lang zijn, en dat de techniek ons soms in de steek laat. Maar door jullie feedback kunnen wij wel werken aan goede oplossingen.

Je kunt ook via je eigen online dossier een vraag stellen per mail. Heb je nog geen online inzage in je dossier? Neem dan alsnog even met ons contact op via mail of via de telefoon. Wij helpen je met inloggegevens waarna je direct je eigen online dossier kunt inzien maar ook een via mail een consultvraag kunt stellen of foto's kunt sturen.


Lees meer over het inloggen in het Online Dossier >>